ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ... μια όμορφη πόλη του Έβρου

ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ... μια όμορφη πόλη του Έβρου
Η πόλη μας απο ψηλά..

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Η αγαπη μου ενα βραδυ - Πετρος Μπουσουλόπουλος

Η αγάπη μου ένα βραδυ - Πέτρος Μπουσουλόπουλος


..Θελω να σε παρω αγκαλια.. ..Να σε γεμισω με φιλια.. ..Να μη το μαθει αλλος κανεις.. ..Συνομωσια της σιωπης.. ..Η αγαπη μου ενα βραδυ.. ..Γλυκο φιλι θα γινει και θα ρθει στο σεντονι σου.. ..Τιποτα να μη μεινει.. ..Η αγαπη μου ενα βραδυ.. ..Γλυκο φιλι θα γινει και θα ρθει στο σεντονι σου.. ..Τιποτα να μη μεινει.. ..Αν μου φυγεις θα πεθανω.. ..Αν γυρισεις στα παλια.. ..Σε μια τρελα μου επανω.. ..Σου το λεω θα πεθανω.. ..Η αγαπη μου ενα βραδυ.. ..Γλυκο φιλι θα γινει και θα ρθει στο σεντονι σου.. ..Τιποτα να μη μεινει..

*************************************************************************************

Το cd single περιλαμβάνει τη μουσική και τα τραγούδια από την πολύ επιτυχημένη σειρά του Mega "Ευτυχισμένοι μαζί" με τον Γιάννη Μπέζο και την Κατερίνα Λέχου.

Ο ηθοποιός Πέτρος Μπουσουλόπουλος που στη σειρά ερμηνεύει το ρόλο του Μάρκου, του γιου του Γιάννη Μπέζου που παίζει κιθάρα και ερωτεύεται την Εύα, την κόρη της Κατερίνας Λέχου, είναι και ο ερμηνευτής των τραγουδιών στο single.
Ο εφηβικός έρωτας των δύο παιδιών, είναι πηγή έμπνευσης για τον Μάρκο που γράφει τραγούδια για την Εύα αλλά όπως φαίνεται έχει κερδίσει και πολυπληθές κοινό τηλεθεατών - και μάλιστα νεαρής ηλικίας. Ειδικά σε ότι αφορά τα τραγούδια, είναι εντυπωσιακή η επισκεψιμότητα των αντίστοιχων video στο youtube.
Το single περιλαμβάνει το οργανικό θέμα των τίτλων της σειράς σε μουσική Βασίλη Καραγιάννη καθώς και δύο τραγούδια, το: "Η αγάπη μου ένα βράδυ" και το "Ένα ξύπνημα μαζί σου", σε δύο εκδοχές το καθένα, ακουστική και ηλεκτρική. Και τα δύο είναι σε μουσική Βασίλη Καραγιάννη και στίχους Ρένας Ρίγγα που είναι και η σεναριογράφος της σειράς.

ΠΗΓΗ musiccorner.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: